قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش ساعت خدمات‌رسانی خطوط اتوبوس‌رانی مشهد در دهه کرامت | سرویس‌دهی رایگان در روز میلاد امام‌رضا(ع) شهروند خبرنگار | درخواست رفع مشکل آسفالت محله کاظمیه مشهد + پاسخ اعمال‌قانون ۱۰۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۵۲ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی تمام ظرفیت‌های شهری مشهد برای برگزاری جشن بزرگ دهه کرامت سینما «دیاموند»؛ الماس سینمایی کشور بازدید سرزده شهرآرا از مراکز تجاری قدیمی مشهد که خطر حریق و حادثه در کمین آنهاست هوای کلانشهر مشهد امروز در شرایط پاک قرار گرفت (۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقوع ۶۸ حادثه در پی وزش باد و بارش باران در مشهد(۲۰ اردیبهشت) وزش باد شدید در مشهد باعث جدا شدن ورق‌های کامپوزیت نمای یک هتل شد ۴۳ نقطه از مشهد درگیر آب گرفتگی شد | حجم بارش در مشهد به ۱۳ میلی‌متر رسید (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد مثل دبی نشد! | بارش شدید باران خللی در پروازها ایجاد نکرد راه‌آهن مشهد: مسافران زمان‌بندی برای رسیدن به ایستگاه راه‌آهن را در نظر بگیرند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۱۵۰ دقیقه‌ تلاش آتش نشانان برای نجات دو جوان کارتن خواب از سیلاب کال خیام + عکس شهردار مشهد: ۶ هزار نیروی خدمات شهری مشغول فعالیت هستند (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم رفع ۴۰ مورد آب‌گرفتگی درپی بارش‌های اخیر در مشهد + فیلم (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشهدالرضا(ع) در تدارک ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت | اجرای بیش از ۳۰ برنامه ویژه برای دهه کرامت در مشهد + فیلم اعلام ویژه‌برنامه‌های دهه ادب و حماسه | همایش علمی «حکیم توس» در مشهد برگزار می‌شود
سرخط خبرها

حاجی‌بگلو: انتخابات یک مسئله برد برد است

  • کد خبر: ۲۱۵۳۰۷
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲
حاجی‌بگلو: انتخابات یک مسئله برد برد است
سخنگوی شورای شهر مشهد مقدس گفت: امروز کسی در انتخابات بازنده نبوده ولو اینکه رای نیاورده باشد همه چیز برد برد بود، چون اهمیت و هدف اصلی مشارکت حداکثری بود که خوشبختانه مردم و کاندیدای مجلس سهم خود را برای این انقلاب ایفا کردند و مشارکت حداکثری محقق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو اظهار کرد: امروز صحبت‌ها بیشتر تشکر از مردم است که سهم خود را در انتخابات ایفا کرده و مشارکت حداکثری را رقم زدند. بر اساس بیانات مقام معظم رهبری انتخابات ۱۴۰۲ از اهمیت زیادی برخوردار بود، مشارکت مردم حتما با حضور میدانی مسئولان افزایش پیدا کرد و مردم به فرمان حضرت آقا لبیک گفتند. جا دارد از استاندار خراسان رضوی، فرماندار مشهد و دیگر فرمانداران استان تشکر کنم که یکی از باشکوه‌ترین، زیباترین و بهترین‌های مشارکت و برگزاری انتخابات را در این دوره شاهد بودیم. استاندار خدماتی را با نظم و انضباط برگزار کرد در حالی که دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی میان مردم بود که شرایطی فراهم کند تا مشارکت مردم کم‌رنگ شود. همه مسئولان تلاش کردند کما اینکه کار اصلی را مردم انجام دادند.

وی افزود: برخی رسانه‌ها فضای برد و باخت برای خود تلقی می‌کنند که به‌عنوان مثال نسبت به سایر رقبا پیروز شدیم. امروز کسی در انتخابات بازنده نبوده ولو اینکه رای نیاورده باشد و همه چیز برد برد بود، چون اهمیت و هدف اصلی، مشارکت حداکثری بود که خوشبختانه مردم و کاندیدای مجلس سهم خود را برای این انقلاب ایفا کردند و مشارکت حداکثری محقق شد، علی‌رغم اینکه دشمن به دنبال ناامیدی در میان مردم بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس در ادامه گفت: برنده این میدان، نظام و انقلاب بودند و مردم این پیروزی را برای نظام و انقلاب رقم زدند مانند ۲۲ بهمن که تصور می‌کردند مردم حضور پیدا نمی‌کنند. در آن زمان یک پیروزی و ۱۱ اسفند پیروزی دیگری را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند؛ لذا برنده این انتخابات مردم بودند و کسانی که در این دوره شجاعت و جسارت به خرج دادند و رقابت کردند. در کنار رقابت، همه برنده انتخابات بودند، انتخابات برد برد است.

حاجی‌بگلو عنوان کرد: در مشهد ۳ نفر اکثریت آرا را به خود اختصاص دادند؛ یک نفر سابقه حضور در شورای شهر را دارد که نقطه خوبی است که با حضور وی در مجلس شورای اسلامی تعاملات شورا و مجلس را پررنگ‌تر کنیم.

وی افزود: شورای شهر و روستا، علی‌رغم مکاتبات وزارت کشور که حضور اعضای شورای شهر و روستا را در فضای انتخاباتی ممنوع کردند، اما مکاتبه کردیم که شور انتخاباتی را زیاد کنید و مشارکت حداکثری را رقم بزنید و هرکس چیزی گفت مسئولیتش با من و شما توجهی به مکاتبات نکنید. دهیاران و شورای روستا نقش پررنگی را ایفا کردند، نشان دادند جامعه مدیریت شهری و روستایی اگر بخواهند فضایی را مدیریت و کاری را انجام دهند نقشی پررنگ و تاثیرگذار دارند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه مردم کار را تمام کردند، گفت: مسئولان محترم همه با هم باید از مردمی که در انتخابات شرکت کردند، قدردان باشیم. مردم علی‌رغم مشکلات موجود در کشور پای صندوق‌های رای آمده و رای دادند لذا مسئولان باید قدردان بوده و خود را برای خدمات‌رسانی آماده کنند.

حاجی‌بگلو در نهایت گفت: اگر قرار باشد در دوره بعد مشارکت را افزایش دهیم قطعا عملکرد نمایندگان منتخب و مدیران اجرایی چه در استان و چه در کشور، شور انتخابات بعدی را مشخص خواهد کرد. ان‌شاءالله بتوانیم اتفاقات خوبی برای شهر، استان و کشورمان رقم بزنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->